Prima pagină > Manele > Chef 100 % Vol.2 2008 [Full Album]

Chef 100 % Vol.2 2008 [Full Album]


01.NICOLAE GUTA – SA-MI DAI BANII INAPOI (4:25)
02.FLORINEL SI IOANA – N-AM CERUT LA NIMENI (5:35)
03.ELIZA – DORUL MEU E DE VANZARE (3:59)
04.IONUT DE LA FAGARAS – NU FI REA, NU FI NEBUNA (5:23)
05.VIOLETA CONSTANTIN – AM UMBLAT SA-MI AFLU LOCU    4:05)
06.FLORINEL – ANII CA BANII DE-AR FI (4:58)
07.DANIELA GYORFI – AU TRECUT ATATIA ANI (4:28)
08.PRIESCU – NICIO PLOAIE ,NICIUN VANT (3:33)
09.CLAUDIA DE LA TARGU JIU – DACA MULT RAU AI FACUT (5:04)
10.LORY – PARINTII MEI AU PLECAT (4:06)

RAPIDSHARE

Categorii:Manele Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

