Prima pagină > Populara > Vasilica Bordianu – Arz-o focul suparare 2008 [Full Album]

Vasilica Bordianu – Arz-o focul suparare 2008 [Full Album]


01.VASILICA BORDIANU – ARZ-O FOCUL DRAGOSTEA (3:47)
02.VASILICA BORDIANU – EU DE CAND AM CULES VIA (3:19)
03.VASILICA BORDIANU – SEARA ASTA VREAU SA JOC (2:59)
04.VASILICA BORDIANU – MAMA,INIMA CU DOR (3:35)
05.VASILICA BORDIANU – LA POARTA MANDRUTEI MELE (3:19)
06.VASILICA BORDIANU – MANDRULITA MEA DIN VALE (2:58)
07.VASILICA BORDIANU – S-AU DUS ANISORII MEI (3:11)
08.VASILICA BORDIANU – ORICE OM ARE O VIATA (4:10)
09.VASILICA BORDIANU – ZIUA MEA-I O DATA IN AN (3:43)
10.VASILICA BORDIANU – IUBITUL TANAR MA TINE (4:10)
11.VASILICA BORDIANU – OMULE ESTI SUPARAT (3:52)
12.VASILICA BORDIANU – MANDRUTO CU OCHI CA IARBA (3:40)
13.VASILICA BORDIANU – SA NE FIE MANDRO BINE (3:25)

RAPIDSHARE
FILEBOX

Categorii:Populara Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

